7 תשובות
יהודים הם חלשים
אנונימי
מאיפה לך שהמוסלמים לא מתלוננים?
בדקת שכל המוסלמים לא מתלוננים?
מוסלמים מסיימים את הצום שלהם בערב וממשיכים לצום אחרי זה ווכה במשך חודש שלם
צום הרמדאן הוא מהזריחה עד השקיעה.
הם כן אוכלים בלילה.
מותר להם לצחצח שיניים לשתוף ידיים ופנים קרמים בשמים איפור סיגריות נרגילה מותר להם לסוע ופלאפון וטלויזיה ומחשבים ומשחקים והכל מהכל.. סך הכל אסור לאכול ולשתות ברור שלא יתלוננו!
אוכלים בשרותים