5 תשובות
שואל השאלה:
זה היה אחרי שהיא הורידה לי
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי סיבה להוריד עוקב אם לא מורידים לי
אנונימי
כן אבל הורדת עוקב והחזרת המון פעמים כדי שתשים לב, לא? אין מצב שהיא פספסה.. אולי סתם לא בא לה להחזיר, לא יודעת מה הסיבות שלה
יכול להיות שהייתם פחות בקשר מאחרים
למה כל כך חשוב לך שהיא תחזיר לך עוקב? אם יש סיבה כלשהי, אולי תגיב לה על איזה סטורי ותנסה לפתח שיחה ותראה מה הולך ואולי תזרוק איזו הערה על עוקב אם היא עדיין לא תעקוב, ואם היא לא קולטת את הרמז תעבור ממנה כי כמה עוד שנים תבזבז על לדרוש ממנה עוקב, לא ככה?
שואל השאלה:
אבל היא עוקבת אחרי רבים מהשכבה גם שפתחה משתמש חדש
אנונימי
עד כדי כך חשוב לך שהיא תחזיר עוקב? עברנו 8 שנים... זה המון, נראה לי שהגיע הזמן להוריד לה עוקב בעצמך
לבקש עוקב זה מוגזם מדי, אם היא לא רוצה אז לא צריך כי להרגיש שעוקבים אחריך מתוך אילוץ ולא מתוך עניין זה חסר משמעות, במיוחד ש8 שנים היא לא מתעניינת בך בחזרה