10 תשובות
ואתה חושב שזה מצב שצריך לשמר?
כי לא להתנגד לזה אומר לתמוך בזה.
שואל השאלה:
זה לא יעזור להתנגד לצערנו
כבר ניסו לפנינו ועוד ינסו הרבה אבל האנשים החזקים רק מתחזקים יותר ויותר עם הזמן
אנונימי
שואל השאלה:
אתם לא קולטים שהכל בעולם מושחת?
יבוא יום ותבינו שפרוטקציות וקשרים קודמים לכל דבר אתה יכול להיות הבן אדם הכי מוכשר, חכם, כריזמטי ומה שלא אבל אדם ממוצע עם פרוטקציות יצליח יותר ממך בזכות הקשרים שלו
אנונימי
זה שרוב הפוליטיקאים מושחתים לא נותן לגיטימציה לשחיתות אחי
ראש ממשלה מושחת חושב קודם על טובתו האישית ולא על המדינה
אז אולי בעינייך הוא ראש ממשלה טוב
אנחנו ליטרלי לא נתנו הזדמנות לאף אחד אחר
אנונימית
אבל היא תהיה פחות חזקה ברגע שיהיו פחות ממנה, בייחוד בתפקידים חשובים.
אז האלטרנטיבה שאתה מציע לכך שיפגינו וינסו לגרום לכך שראש הממשלה לא יהיה מושחת היא בעצם לשתוק ולקבל את זה? טוב, אחלה דבר.
ואני לא יודע לומר אם רוב הפוליטיקה בעולם מושחתת, אבל אני יודע שאתה יכול לזהות שחיתות נורא בקלות, כשהמדינה במצב גרוע והכל קורס כנראה שיש שחיתות, אך כשאתה רואה מדינה משגשגת אתה יכול להבין שאין שחיתות.
בכל מקרה גם אם נניח שרוב הפוליטיקאים בעולם מושחתים זה לא אומר שעלינו לקבל את זה, אנחנו יכולים לקבל טוב יותר ויש כבר דוגמאות למדינות משגשגות ושאין בהן שחיתות.
חוץ מזה , באיזה עולם נתניהו היה ראש ממשלה טוב, הכל היה מלא בג'ובים, משרדים לא מתפקדים, הסית כלפי כמעט כל אוכלוסיה והכל קרס, איזה טוב ואיזה נעליים, לתקן את הנזק שעשה יקח עשרות שנים.
ושלא תחשוב, גם בנט לא משהו, אבל הוא לפחות לא מושחת וזה המינימום של המינימום.
אימפריות נפלו בגלל שחיתות ואנשים מתים בגלל שחיתות.
ראש ממשלה מושחת זה בערך הדבר הכי גרוע שיש.
גם נתניהו מסכים בנושא, זו אחת מהסיבות שהוא קרא לאולמרט להתפטר.
ברור שזה יעזור, זה אחד פחות, זה איום שיפגע גם בבאים בתור שיחשבו על להיות מושחתים.
שואל השאלה:
שחיתות תמיד תישאר לא משנה כמה קשה ננסה להעלים אותה ואין מה לעשות
אנונימי
וואלה אתה צודק ובני מוכיח את זה יוםיום