5 תשובות
של קרמה
אני אישית אלרגית לדאורדורנטים
אני משתמשת באחד שלא עושה לי אלרגיה קוראים לו פוראבר
אני משתמשת באחד שלא עושה לי אלרגיה קוראים לו פוראבר
כן.
של קרמה ממש טוב.
של קרמה ממש טוב.
של dove
אני ממש אוהבת את הריחות שלהם והם ממש טובים
אני ממש אוהבת את הריחות שלהם והם ממש טובים
שום דורדוראנט לא עזר לי, ההמלצה שלי היא הספיד סטיק של הגברים , לא מריחים זיעה בכלל איתו
באותו הנושא: