8 תשובות
זה די אינדיוידואלחי אבל לי ולכל מי שאני מכיר פשוט אותו דבר כמו החיסון ה2
כאבים בראש, בבית שחי, ביד עצמה, חולשה, חום..
כאבים ביד ובבית שחי, כאבי ראש וקצת עייפות
עייפות וכאבים ביד
קצת חום כאבי ראש
אנונימית
היה לי כאביים ביד ובבית שחי, עייפות וחולשה
עשיתי ולא היה לי שום תופעות לוואי