התחברות
הרשמה
חברה טובה שלי כועסת עליי ומסננת אותי
כתבתי לה הודעות כבר יומיים רצוף שאני רוצה לדבר איתה וזה.. אבל היא לא עונה! נמאס לי לרדוף אחריה אבל אני גם לא רוצה שהיא תכעס עליי.. להמשיך לכתוב לה או להפסיק?
17 בספטמבר 2021, 14:37
2 תשובות
אל תמשיכי
ס
ספרד בלי ס
אל תהיי סמרטוט
T
Tustuss100