7 תשובות
תלוי למי
יש כאלה שכן ויש כאלה שלא :)
תלוי למי ומתי הם כותבים.
בעיקרון לא
אבל כולם אומרים "בסדר" גם אם כולם אם לא
אז לא נראלי שזה מעניין כאילו מישהו..
אנונימית
תליו יש כאלה שסתם כותבים בשביל להישמע "נחמדים"