5 תשובות
אחותי
אנונימית
יותר מידי אנשים לרעה, אבל לטובה החברה הכי טובה שלי.
אני, גם וגם
אנונימית
לא יודעת אם לרעה אבל נועם אחד..
אנונימית
מישהו שפגע בי מינית באינטרנט (לרעה)