6 תשובות
זה סבבה
כן
למה לא?
מה מוזר בזה
זה כמו שאני אלבש לואי ויטון פראדה ודיור בלוק אחד.

לא מוזר
אנונימית
את לא הפרזנטורית של נייק
ממש לא מוזר,תרגישי חופשי
כן
אני לובשת הרבה אדידס ונייק