3 תשובות
אני בדילמה בדיוק כמוך אם מצאת משהו בבקשה תשלחי לי רעיונות בפרטי
שואל השאלה:
ילדת מבחנה^
חשבתי בעיקר על מושמושים עם ממתקים נגיד לקנות קופסת כריות ולרשום לבוקר/יום טוב יותר דברים כאלה. כעיקרון תקחי ממתקים מסויימים ותתחילי לפתח משם. מה שטוב המושמושים כאלה זה שהם מתאימים גם לבנים וגם לבנות וכנראה גם כולם יאהבו אותם
ילדת מבחנה^
חשבתי בעיקר על מושמושים עם ממתקים נגיד לקנות קופסת כריות ולרשום לבוקר/יום טוב יותר דברים כאלה. כעיקרון תקחי ממתקים מסויימים ותתחילי לפתח משם. מה שטוב המושמושים כאלה זה שהם מתאימים גם לבנים וגם לבנות וכנראה גם כולם יאהבו אותם
א. לא קוראים לזה תשופרים?
ב. ממתקים זה תמיד טוב, מניםה שכתוב עליה למקרה שיהיה לכם חם
ב. ממתקים זה תמיד טוב, מניםה שכתוב עליה למקרה שיהיה לכם חם
באותו הנושא: