9 תשובות
אולי יש איזה אפליקציה
יש אפליקציית שחמט אונליין תוכל לשחק שמה עם אנשים מרחבי העולם :)
וואו אוקיי שחמט זה משחק קשה הלוואי ואני הייתי יודעת ואתה יכול ללכת לחוג שחמט שם אתה גם תוכל להשתפר וכמובן שגם לשחק
קרה לי אותו דבר, אתה יכול לשחק דרך הטלפון נגד המחשב
יש תוכנות במחשב שאפשר לבחור שם גם רמות קושי וכאלה
או משחקים אונליין עם אנשים בעולם דרך המחשב
או משחקים אונליין עם אנשים בעולם דרך המחשב
אתה יכול לשחק באתרי אינטרנט. פחות כיף, אבל לא נורא.
וכן, אפשר לשכוח (אם בקושי שיחקת הגיוני שזה יקרה).
וכן, אפשר לשכוח (אם בקושי שיחקת הגיוני שזה יקרה).
למה שמישהו ישחק שחמט דרך הטלפון/המחשב
אבל יש חוגים לשחמט וכל מיני הוא יכול לנסות והוא יכול בכלל לא לאהוב אבל זה הרבה יותר הגיוני מטלפון או מחשב או שהוא יכול לחפש מקומות שסתם אנשים משחקים לכיף שלהם שחמט והוא יכול גם לשחק שם
chess.com
באותו הנושא: