5 תשובות
לדעתי זה חמוד ולא קרינ'ג
טוב לחצי שנה כן קצת קרינג אבל בכללי מתנות לשנה עגולה או יום האהבה לאדעת זה יכול להיות נחמד כל עוד לא משקיעים בזה אלפי שקלים ונותנים את כל כולך לדבר שזוכרים בקושי 3 שעות
חד משמעית,זה גם חצי שנה...אף אחד נגיד לא חוגג חצי יום הולדת
לדעתי זה חמוד, שכל אחד יעשה מה שבאלו, אפשר לחגוג חצי שנה גם במסעדה ולא דווקא במתנות...
כן לחצי שנה זה דפוק וגם לחודש וכל זה
באותו הנושא: