8 תשובות
אני יוצאת עם חברים החוצה או מבקרת חברים בכיתות אחרות
יושבת עם חברים ומדברים
אני לומדת בכפר נוער ככה שהוא ענק ממש
אז לרוב עושים שם קצת סיבובים
או יושבת בדשא או באחד השולחנות בחוץ(יש שם מדשאות ענקיות)
שואל השאלה:
^^^^^^ טוב
אני עם חברה שלי ולפעמים עוד אנשים ואני אוכלת ושומעת מוזיקה באוזנייה אחת.
זה נראה לי מה שקורה בדרך כלל
סותמת את הפה, בצד, לבד, עם הטלפון
אנונימית
אני לומדת דרך זום אז אני בטלפון או אוכלת
את שונה ומיוחדת
אנונימית