9 תשובות
"מה לענות לו" ?
את האמת.
שקר לא יוביל לכלום.
זה יגרור לעוד שקר ועוד שקר, וחבל.
את האמת.
שקר לא יוביל לכלום.
זה יגרור לעוד שקר ועוד שקר, וחבל.
פשוט תגידי שאת לא רוצה להתחסן וזהו,הם לא יכולים להכריח אותך
קודם כל הצבא לא יכול להכריח אותך להתחסן ותגידי לו שאת לא רוצה כי את מפחדת מתופעות הלוואי או משהו כזה
תגידי לו שאת לא מעוניינת להתחסן
שואל השאלה:
כתבתי לו והוא שאל למה?
כתבתי לו והוא שאל למה?
אנונימית
מה זה למה?
זה כבר חדירה לפרטיות מה ישלו
תכתבי לו שאת מעדיפה שלא וזהו
זה כבר חדירה לפרטיות מה ישלו
תכתבי לו שאת מעדיפה שלא וזהו
שואל השאלה:
הם לא יכולים להכריח נכון,
הם לא יכולים להכריח נכון,
אנונימית
נכון,אסור להם,אבל כן אומרים להם בכוונה לדרבן אנשים אז אל תפלי בזה אם את לא רוצה להתחסן
שואל השאלה:
ברור שלא
ברור שלא
אנונימית
באותו הנושא: