6 תשובות
זה תלוי במנהל יש מנהלים שנותנים לצאת לקרבי ויש כאלה שעושים תמוות כמו אצלי בעיקרון אם לא נותנים זה רק טכנאים או אם את עושה יג יד אז את תיהיי הנדסאית ותקבלי תניסיון בצבא (זה ממש טוב לאזרחות ויתנו לך מלא משרות בשחרור במידה ולא תרצי להמשיך בצבא) לקורס טייס משחררים תמיד
קורס טייס יהיה ניתן לעשות אם יהיה את הנתונים ותעברי את כל המיונים,בהצלחה
רק פנמצ!
אנונימי
שואל השאלה:
איזה יחידות בקרבי? וקורס טייס אמרו חי שלא אבל כנראה זה ישתנה..
אנונימית
אי אפשר חייב להתגייס למערך הטכני...
את תוכלי רק למובחרות וגם זה לא תמיד משחררים לטייס וחובלים חייבים לשחרר