2 תשובות
תדברי עם הרכזת שלך, היא תעביר אותך ולא תרצה שיגרם לך נזק נפשי..
אני גם עושה שירות בבי"ח, בהתחלה שיבצו אותי למחלקה יחסית לא קלה וחשבתי על זה הרבה והגעתי למסקנה שזה לא ישפיע עליי טוב נפשית וזה פשוט לא שווה את זה אני רק בת 18 שהרגע סיימה תיכון אני באה לשם כאילו מתוך "בועה" וזה קשב להכיל דברים כאלה בגיל כזה... פשוט תבקשי מהכרזתשלך לעבוק למחלקה פחות כבדה מהסיבות שציינת. תתעקשי על זה , חייבים להעביר אותך תציבי אולטימטום אם לא מעבירים אותך את עוזבת, שיבינו שזה רציני ושאת לא סתם מתפנקת
אנונימית
באותו הנושא: