3 תשובות
בחורף ובסתיו(כי גם בסתיו קר)
חחח אני אישית אף פעם.
תמיד חם לי
אז בחורף אני הולכת עם קצר וגקט
שקר לך אבל אני הולכת עם שרוול קצר וגקט וגם אני הולכת ככה בקיץ תאמת