התחברות
הרשמה
אני יכולה לשים לק רגיל עם בייס גל וטופ גל?
19 בספטמבר 2021, 23:08
ציפורניים
לק ג'ל
קוסמטיקה
מושגים
אפשרות
2 תשובות
זה לא יצא טוב מניסיון....
O
Only the truth
תנסי אולי רק עם טופ גל
אנונימית
באותו הנושא:
בנות, אם אני קונה מכונה, בייס וטופ ומשתמשת בלק רגיל ולא בג'ל זה לא יחזיק כמו ג'ל נכון??
במקום בייס אפשר לשים טופ ואקריל?
אלו שעושות ציפורנים אפשר לשים בייס ואז לק רגיל ואז טופ? או שזה לא יעבוד?
בנות שעוסקות בלק ג'ל איזה חברה של לקים אתן הכי ממליצות? ואיזה חברה של בייס וטופ הכי טובה?
מה ההבדל בין ראבר בייס לבין בייס גל רגיל?
מי שעושה לק ג'ל היא ממליצה על הפריימר,בייס,וטופ של kodi?
כששמים על טיפסים לק ג'ל, צריך גם לשים לו בייס וטופ? או רק את הלק ג'ל עצמו
מי שמבינה בציפורניים מאיפה קונים בייס וטופ של קודי?
אפשרי לשים לק רגיל ומעליו טופ קאוט של לק גל וזה יישמר כמו לק גל?
אפשר במקום בייס לשים טופ וזה יהיה בסדר?
אם שמים לק רגיל עם טופ ובייס של ג'ל, זה יחזיק כמו ג'ל רגיל?