6 תשובות
אתה יכול להתחזק אבל עדיין להפגש איתם פשוט לא איפה שאסור
לידידות אתה יכול לומר בעדינות שלא יגעו בך יותר...
לידידות אתה יכול לומר בעדינות שלא יגעו בך יותר...
רק שתדע אני מעריך אותך ברמות על זה שאתה רוצה לעשות את הצעד הזה
תראה זה תהליך קשה, אני לא אשקר...
אני בעצמי מנסה לעבור שינוי ואני כבר נמצאת בסביבה דתית אבל אני רוצה להתחזק יותר...
שנה שעברה ניסיתי להתקבל לאולפנא עם אורח חיים יותר דתי מבית הספר בו אני לומדת ובסופו של דבר נשארתי עוד שנה בבית הספר שלי.
החלטתי לתת לו צאנס , ולא כמו שנים קודמות ישר לשפוט אותו ולהתבאס מהמקום בו אני נמצאת
לבדוק פעם אחרונה אם בית הספר כן יכול לספק לי את הרמה הרוחנית שאני רוצה...
כרגע אני מנסה, ונראה מה יקרה...
אבל בנוגע לקהילה בה אני נמצאת זה יותר מסובך
הם חברי הילדות שלי. אני אוהבת אותם מאוד אבל לפעמים קשה לי איתם.
אל תתן לחברים שלך להפריע לך לעשות את מה שאתה יודע שנכון עבורך
אם הם חברים אמיתיים הם יעודדו אותך למרות הכל
ויהיו ביניכם פערים
אבל זה לא יפריע לחברות שלכם אם הם יכבסו את הבחירה שלך.
תספר להם. כן, תספר.
אני הייתי בתקופה של משבר רוחני לאחרונה
והייתה איתי מישהי שהייתה חלק מהתקופה הזאת, מהניסיון... היא לכאורה הכשילה אותי, אף על פי שזאת הייתה בחירה שלי לחלוטין.
סיפרתי לה והיא קיבלה לחלוטין את הדרך בה בחרתי... היא נתנה לי את המקום המקבל שאני ככ רציתי
ובכל זאת, למרות שהיא הייתה חלק מהניסיון, למרות שהיא ממשיכה ללכת בדרך שבסופו של דבר אני מנסה להתרחק ממנה כי היא מזיקה לי - אני אמשיך להיות חברה שלה. כי היא הילדה הכי מדהימה בעולם ויש לה לב טוב ככ וזה רק עניין של זמן עד שהפערים ביננו יצטמצמו... עד שאני אצליח לגשר מעל הדברים שטובים עבורה ורעים לי... אני שאני אבין באמת איך זה משפיע עליי.
מה שבעצם רציתי לומר זה שקודם כל תתן צאנס. אם אתה לא רואה שזה עובד תבחר בדרך השניה... תתרחק מהם מעט
אבל קודם תספר להם מה קורה, למה קשה לך עכשיו יותר להתחבר אליהם, שאתה רוצה עכשיו לחזור בתשובה...
אם הם חברים אמיתיים הם יישארו איתך בכל התהליך
אבל גם אם לא - תתן לזה צאנס, תראה איך זה באמת משפיע עליך החברות איתך
ואחרי שאתה מבין איך הם משפיעים עליך תבחר
בהצלחה צדיק!
לילה נהדר
אני בעצמי מנסה לעבור שינוי ואני כבר נמצאת בסביבה דתית אבל אני רוצה להתחזק יותר...
שנה שעברה ניסיתי להתקבל לאולפנא עם אורח חיים יותר דתי מבית הספר בו אני לומדת ובסופו של דבר נשארתי עוד שנה בבית הספר שלי.
החלטתי לתת לו צאנס , ולא כמו שנים קודמות ישר לשפוט אותו ולהתבאס מהמקום בו אני נמצאת
לבדוק פעם אחרונה אם בית הספר כן יכול לספק לי את הרמה הרוחנית שאני רוצה...
כרגע אני מנסה, ונראה מה יקרה...
אבל בנוגע לקהילה בה אני נמצאת זה יותר מסובך
הם חברי הילדות שלי. אני אוהבת אותם מאוד אבל לפעמים קשה לי איתם.
אל תתן לחברים שלך להפריע לך לעשות את מה שאתה יודע שנכון עבורך
אם הם חברים אמיתיים הם יעודדו אותך למרות הכל
ויהיו ביניכם פערים
אבל זה לא יפריע לחברות שלכם אם הם יכבסו את הבחירה שלך.
תספר להם. כן, תספר.
אני הייתי בתקופה של משבר רוחני לאחרונה
והייתה איתי מישהי שהייתה חלק מהתקופה הזאת, מהניסיון... היא לכאורה הכשילה אותי, אף על פי שזאת הייתה בחירה שלי לחלוטין.
סיפרתי לה והיא קיבלה לחלוטין את הדרך בה בחרתי... היא נתנה לי את המקום המקבל שאני ככ רציתי
ובכל זאת, למרות שהיא הייתה חלק מהניסיון, למרות שהיא ממשיכה ללכת בדרך שבסופו של דבר אני מנסה להתרחק ממנה כי היא מזיקה לי - אני אמשיך להיות חברה שלה. כי היא הילדה הכי מדהימה בעולם ויש לה לב טוב ככ וזה רק עניין של זמן עד שהפערים ביננו יצטמצמו... עד שאני אצליח לגשר מעל הדברים שטובים עבורה ורעים לי... אני שאני אבין באמת איך זה משפיע עליי.
מה שבעצם רציתי לומר זה שקודם כל תתן צאנס. אם אתה לא רואה שזה עובד תבחר בדרך השניה... תתרחק מהם מעט
אבל קודם תספר להם מה קורה, למה קשה לך עכשיו יותר להתחבר אליהם, שאתה רוצה עכשיו לחזור בתשובה...
אם הם חברים אמיתיים הם יישארו איתך בכל התהליך
אבל גם אם לא - תתן לזה צאנס, תראה איך זה באמת משפיע עליך החברות איתך
ואחרי שאתה מבין איך הם משפיעים עליך תבחר
בהצלחה צדיק!
לילה נהדר
אפשר להתחזק ועדיין לשמור על קשר עם חברים :)
אנונימית
mr. jim morrison זה ממש לא נכון רוב החוזרים בתשובה שומרים על קשר עם חברים..
אנונימית
^^זה ממש לא בטוח
אם הם חברים אמיתיים הם לא ינתקו קשר על זה
אם הם חברים אמיתיים הם לא ינתקו קשר על זה
באותו הנושא: