5 תשובות
יפה שלי את תיהי חיובית הכל יהיה בסדר אני מבטיחה לך , ברגע שתבואי בגישה טובה ונעימה יהיה לך טוב !! בהתחלה זה מפחיד ומלחיץ אבל בסופו של דבר את תשתלבי ואת תלמדי אך הכל עובד ואת גם תתרגלי מבטיחה לך . גם את לא עוברת לבד את עוברת עם המשפחה זה כבר טוב הם יהיו איתך בדרך , אם את צריכה לדבר או כל דבר אני פה
ואשמח לפרח 3>
היי, בתור אחד שביקר בארה"ב כמה פעמים בחייו, אני באמת אומר לך שכל החשש שלך הוא לגמרי לשווא. גם האנגלית שלי היא לא משהו (אפילו עכשיו, אז תחשבי כמה האנגלית שלי הייתה גרועה לפני שלוש שנים (שזו הייתה הפעם האחרונה שביקרתי בארה"ב)), ולמרות זאת אנשים שדיברתי איתם שם לגמרי קיבלו אותי. הם כלל לא שפטו אותי על זה שקשה לי לנהל איתם שיחה בלי להיתקע כל כמה זמן ולחשוב איך אני רוצה להתנסח. גם אף אחד בחיים לא קרא לי שם "יהודי מסריח" וגם אין סיבה שמישהו יעשה את זה (ואם כן אז פשוט לא להתייחס אליו). אין לך מה לפחד, באמת, את תהיי לגמרי בסדר. וגם את הולכת להיחשף מלא לאנגלית אז האנגלית שלך ממש תשתפר, מה שמאוד יעזור לך. אני רואה בזה דבר חיובי.
בהצלחה
וואו תשןבה טובה
ככל ששם תשמעי יותר ותאלצי לדבר יותר יהיה לך קל יותר ומהר יותר
אם את עדיין לא יכולה לדבר אנגלית מושלם כנראה לא ישלחו אותך ישר לבית ספא אמריקאי