5 תשובות
אניי יודעת זה הזוי קשה להם לקבל דעה שונה משלם
יש פה אנשים שקשה להם לשמוע דעות שונות משלהם
שום דבר הזוי אם הדעה טיפשית בעייני מובן שאני אגיד על זה משהו
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מדבר על זה שהם צריכים להסכים ו לחשוב בדיוק ככה
פשוט בכללי אנשים מבקשים חוות דעת ושהם מקבלים אותם (גם שזה חוות דעת נורמליות) הם משתגעים
אני לא מדבר על זה שהם צריכים להסכים ו לחשוב בדיוק ככה
פשוט בכללי אנשים מבקשים חוות דעת ושהם מקבלים אותם (גם שזה חוות דעת נורמליות) הם משתגעים
אנונימי
זה בדיוק מה שקורה כששואלים על שירה פה או על ציורים, נראה שמה שהם מצפים זה בעיקר התלהבות גנרית. ואוו ממש אהבתי, אתה בחור מוכשר וכדומה. כשאני כותבת באמת את דעתי - אני מקבלת ריקושטים. אני בקושי מגיבה שם. הספיק לי! איך אומרת תותית: חמודה מתוקה, שאלת שאלה תגידי תודה שמישהו עונה לך את האמת בפרצוף - העולם זה לא מרשמלו! תתמודדי!