8 תשובות
כי אלוהים לא ברא את העולם, זה עניין של דעה, אני לא מאמין באלוהים.
שואל השאלה:
השאלה הייתה יותר בכיוון של למה מחלות ובעיות בריאות קיימות?
אנונימי
חח הקטע הוא שכן מצאו תרופה לסרטן אבל הרגו את אותו בנאדם xd
אנונימית
כדי שלא הכל יהיה מושלם
כנראה כי הוא אוהב לגרום לחיים שלנו להיות קשים יותר
משעמם לו אז הוא מתעלל בנו
בשביל להעריך יותר את החיים שלך?
נסתרות דרכי אלוהים