7 תשובות
שואל השאלה:
האמת שרציתי לשאול אם כדאי לי לרשום לו משהו... אבל מרגיש לי שאני סתם אלחץ עליו
האמת שרציתי לשאול אם כדאי לי לרשום לו משהו... אבל מרגיש לי שאני סתם אלחץ עליו
אנונימית
לדעתי עדיף לך להזכיר לו על המפגש חא בקטע של להלחיץ
לא רציני ברור מבאס
שואל השאלה:
^ כן חחח... והיה גרוע עזבו
^ כן חחח... והיה גרוע עזבו
אנונימית
סתם מבאס כן
מה השאלה?
מה קרה בסוף? נפגשתם?
אנונימי
באותו הנושא: