6 תשובות
מרגישים פשוט
שואל השאלה:
הוא אמור להרגיש ממש מנופח או קצת רך? תנסו לתאר לי מה אמורים להרגיש, כי יש לי כדור שאני בועט בו זה ממש כואב ברגל, זה אמור להיות ככה?
הוא אמור להרגיש ממש מנופח או קצת רך? תנסו לתאר לי מה אמורים להרגיש, כי יש לי כדור שאני בועט בו זה ממש כואב ברגל, זה אמור להיות ככה?
אנונימי
זרוק הכי גבוה שאתה יכול ותנגח, אם לא התעלפת, הכל תקין.
אם בועטים חזק מנחשת שיחסית
שואל השאלה:
וזה אמור להיות כואב כשבועטים?
וזה אמור להיות כואב כשבועטים?
אנונימי
פשוט שלא יהיה רך, בכל זאת כדור כדורגל לא כדורעף. וגם שלא יהיה מלא ברמה שהוא יתפוצץ, פשוט שאתה מרגיש שזה בדיוק התמלא אז זהו
באותו הנושא: