11 תשובות
קורה לי המון, אין דבר שאני מעריך יותר מזה.
בטח שזה קורה
לצערי לא
אנונימית
קורה לי המון שנגשים מרחמים, אבל אני ברצינות שונאת את זה
אנונימית
שואל השאלה:
לתשובה הראשונה^
אני לא יודעת אם אני מעריכה את זה כל כך כי זה מרגיש שהם מרחמים עליי וניגשים אלי מתוך רחמים, זה גורם לי להרגיש קצת לא נעים עם הסיטואציה
לתשובה הראשונה^
אני לא יודעת אם אני מעריכה את זה כל כך כי זה מרגיש שהם מרחמים עליי וניגשים אלי מתוך רחמים, זה גורם לי להרגיש קצת לא נעים עם הסיטואציה
אנונימית
כן
אני ממש מעריכה את זה אבל אני לא אוהבת שבאים לדבר איתי רק כי מרגישים שחייבים...
אני ממש מעריכה את זה אבל אני לא אוהבת שבאים לדבר איתי רק כי מרגישים שחייבים...
אה מזל ששאלת את זה כי לא ידעתי אם אנשים ביישנים אוהבים שפונים אליהם או לא
אנונימית
אני לא מרגיש שמרחמים עלי, אני רואה מישהו שמגלה אמפטיה, מישהו שאכפת לו ממני, שמקדיש לי מחשבה ומשנה לו איך אני מרגיש ואת זה אני מעריך.
קורה לי מלא
קורה לי,תאמת מעט הרוב מתעלמים..
אז בגלל זה כני מעריכה כאלה שבאים גם אם אני לא מרגישה בנוח וזה מרגיש לי מרחמים קצת..
אז בגלל זה כני מעריכה כאלה שבאים גם אם אני לא מרגישה בנוח וזה מרגיש לי מרחמים קצת..
כן, כל הזמן. אבל אני גרועה בלהחזיק שיחות ואני ביישנית נורא אז זה לא מחזיק יותר מחמש דקות.
באותו הנושא: