6 תשובות
ישו היה יהודי
שההחליט שהוא מקים תורה משלו וככה קמה הנצרות
שההחליט שהוא מקים תורה משלו וככה קמה הנצרות
בתכלס היהדות היא הדת הראשונה
כי הם מאשימים אותנו שהרגו אותו
והוא אף פעם לא התנצר
והוא אף פעם לא התנצר
ישוע אמנם היו יהודי אבל הוא הלך נגד הפרושים שהיום אפשר לקרוא לזה רבנים
אבל הוא עזב את היהדות (כך שהוא נחשב גוי בערך)
והיהודים המסריחים גרמו לצליבתו
והיהודים המסריחים גרמו לצליבתו
אנונימי
כי מבחינת הנצרות יהודים בגדו באלוהים ולא קיבלו על עצמם את ברית החדשה. זה יותר אנטישמיות דתית, נגיד אם יהודי היה מתנצר לא היה להם בעיה איתו.
באנטישמיות גזעית זה יותר מסובך, קשה לשלב נצרות וטענה שיהודים הם גזע נחות.
באנטישמיות גזעית זה יותר מסובך, קשה לשלב נצרות וטענה שיהודים הם גזע נחות.
באותו הנושא: