14 תשובות
לדעתי כלום פשוט כלום אתה לא זוכר כלום הכל נעלם
אבל לא כדאי לחשוב על זה יטתר מידי כי זה מפחיד
כלום..בדיוק כמו לפני שנולדנו.
לא בדקתי
הלוואי שכלום
מוות זה שקר של ביבי כדי לגרום לנו להתחסן, הזקנים פשוט הולכים לגני חיות ומספרים לנו שהם שימפנזות
גן עדן/גיהנום/כף הקלע
^יש כמה דברים שקורים לפני זה..
אנונימי
^אני יודעת :)
חושך
כלום בעזרת השם
אני לא יודעת, מה שקורה אחרי החיים פה זה מעבר לידע של כל אדם בעולם
משפט בבי"ד של מעלה
אנונימי
תולעים אוכלים את הגוף שקבור באדמה