6 תשובות
כן נישאר וגם אמור לרדת עוד.
כן, עד שבוע הבא
שואל השאלה:
אני מאוד רוצה שימשיך השלג!
אני גר בדרום ויש רק גשמים ופעם אחרונה שירד שלג היה לפני 25שנה...
אנונימי
ברור!
השלג יישאר גם בעוד שבוע- שבועיים.
יורד.. לא בטוח, צריך לבדוק את זה.
אבל ממש קר שם.. חחdd =
מקווה שעזרתי♥
ברור!
והגשם יימשך...
שלא תחשוב שזהו הוא נגמר!
היה לבערך ארבע חמש ימים והפסיק..
אבל הולך להיות עוד לפחות חודש וחצי של גשמים
וסערות ושל חורף!
מקווה שעזרתי (:♥
עדיין נשאר