6 תשובות
בקשה הגינוית גם אני מבקשת מהם לפעמים כשאני מביאה חברים
קחי בחשבון שזה הבית שלהם
אנונימי
אממ דיי מובן מצידך...אבל מה הבעיה לחגוג בקומות למעלה. ???כאילו בקשה קצת תוו מאצ בעיניי
מזל טוב3>> בכל מקרה חח
שואל השאלה:
בעיקרון תכננתי שהמסיבה תיהיה בגינה ואולי קצת בקומה הראשונה כי למעלה זה כל החדרים של כולם(בית פרטי). אבל זה יהיה לי קצת מוזר לדעת שכל המשפחה שלי למעלה
בעיקרון תכננתי שהמסיבה תיהיה בגינה ואולי קצת בקומה הראשונה כי למעלה זה כל החדרים של כולם(בית פרטי). אבל זה יהיה לי קצת מוזר לדעת שכל המשפחה שלי למעלה
אז תבקשי מהם פעם ב לבקש זה לא נורא סך הכל את רוצה להינות ביום הולדת שלך עם חברים שלך
באותו הנושא: