6 תשובות
שואל השאלה:
מה? למה זה לא טוב?
אנונימית
זה סבבה
תאכלי גם ירקות ופירות
ותאכלי יותר❤
עדיף לך לקחת תזונאית באופן מסודר
כן,
אני אכלתי היום בערך פי 2 ואני לא מרגישה טוב..
אז את בכלל, צריכה לאכול❤
זה בסדר מה הפחדתם אותה
נשמע רגיל
אנונימי
שואל השאלה:
זה כלום?
אנונימית