11 תשובות
לא
אף פעם לי ניתקתי עם מישהו קשר בכוונה, אבל קרה בטעות אז כן
כן, זה למה אני לא מנתקת קשר עם אנשים, או שאני לא מתחברת איתם או שהם זורקים אותי:))
כן
יאפ
כן קרה אבל אז חשבתי על זה שוב והבנתי שהיתה סיבה מספיק טובה לנתק קשר וזה לא קרה סתם
לא זכור לי
לא.
כן כל יום אני רק מייחלת שנחזור לדבר
אנונימית