8 תשובות
זה ממש לא בריא ארוחה אחת ודרך אגב התמונה של הארי3>
זה לא הפרעת אכילה, הפרעת אכילה בכלל לא קשורה למה שאת אוכלת, את יכולה לאכול גם 3000 קלוריות ביום ותיהיה לך הפרעת אכילה.
מה שכן לאכול ארוחה אחת ביום זה לא בריא בלי שום קשר וכדאי לך לאכול יותר
אין דבר כזה "ארוחה משמינה", זה פשוט לא נכון.
זה לא בריא לאכול רק ארוחה אחת ביום, גם אם זה המבורגר וציפס, הגוף שלך צריך יותר וכן את יכולה להגיע לבית חולים
זה תלוי למה את עושה את זה, האם כשאת אוכלת יש לך שגרת אכילה מסוימת, מה הדימוי גוף שלך ועוד
כן
לא הפרעת אכילה, לא חושבת. אבל כדאי ורצוי להתחיל לאכול לפחות שתיים.
אם יש שם מספיק קלוריות ליום אז נראלי שלא
זה לא טוב צריך 3 ארוחות ביום!! בבקשה תשתדלי לאכול יותר