7 תשובות
כן, זה לא קשור. סוכרת היא בעיה בגוף. סביר להניח שהסוכרת תחמיר מאוד אם חולה סכרת יאכל הרבה סוכר, אבל זה תלוי בסוג הסוכרת.
שואל השאלה:
^נולדים איתה או שמפתחים אותה?
אנונימי
כן,סוכרת סוג 2 לא בהכרח קשורה לצריכת הסוכר
כן בהחלט
כן אבל הסוכר גורם לזה להחמיר מאוד
כן זה בעיקר גנים