3 תשובות
אני חושבת שמקבלים שם מינימום אבל העבודה שם לא ממש טובה יש לחץ תמיד עבודה סיזיפית
זו עבודה במינימום שכר, אז אני מניחה שסביב ה3500 בחודש, פחות או יותר.
דיברתי פעם עם מישהו שעבד שם, הוא אמר שזה לא שווה את זה. הם לא מביאים בונוסים ולא כלום. שכר מינימום וזהו. העבודה קשה ולחוצה.