6 תשובות
כן
כן, וגם אם מישהו בוחר להיפגע ממנה - זוהי זכות קדושה. זכותו של מי שנפגע/לא מסכים להציג גם את הצד שלו. זה גם חלק מחופש הביטוי, אך בשום פנים ואופן אסור להשתיק אף אחד.
כן
שואל השאלה:
greedy capitalist
וואלה מסכים איתך לגמרי, למרות שהדעות שלנו בשאר הדברים נוגדות מאוד למרות זאת לכל אחד צריכה להיות האפשרות לומר את דעותיו
אנונימי
שמח לשמוע :)