6 תשובות
כן
כן, וגם אם מישהו בוחר להיפגע ממנה - זוהי זכות קדושה. זכותו של מי שנפגע/לא מסכים להציג גם את הצד שלו. זה גם חלק מחופש הביטוי, אך בשום פנים ואופן אסור להשתיק אף אחד.
כן
שואל השאלה:
greedy capitalist
וואלה מסכים איתך לגמרי, למרות שהדעות שלנו בשאר הדברים נוגדות מאוד למרות זאת לכל אחד צריכה להיות האפשרות לומר את דעותיו
greedy capitalist
וואלה מסכים איתך לגמרי, למרות שהדעות שלנו בשאר הדברים נוגדות מאוד למרות זאת לכל אחד צריכה להיות האפשרות לומר את דעותיו
אנונימי
שמח לשמוע :)
באותו הנושא: