26 תשובות
מגניב
נחמד לא יותר מזה
קול
חמוד
שיהיה להם בכיף
אני לא מכירה מישהן שנהיו זוג פה, אבל אני התכתבתי עם מישהו במשך חודש ואז הוא יצא מהארון..
אוי ^
כל הכבוד להם, התגברו על כל כך הרבה מכשולים.
^^ התחלתי לפתח רגשות
^^הרגשת שזה כאילו היה בקטע רומנטי ההתכתבות?
)סתם מסוקרנת)
)סתם מסוקרנת)
כן זה דיי מאכזב ^^
^^כן, ובגלל זה אני התאכזבתי קצת
תאמת למרות שסטיפס לא מיועד לזה נראלי שזה הדבר הכי טוב להכיר כאן אתה מתאהב באישיות שלו ולא באיך שהוא נראה
קרינג'
^^^^ אוי באסה
נחמד חחח
חמוד
אף פעם לא יצא לי לראות כאלה ומאיפה לך לדעת שיש כאלה? בכל אופן אם יש זה נחמד כי הם כנראה התאהבו באופי של השני ולא ביופי. כי כמעט אף אחד לא שם פה תמונה של עצמו בסטיפס...
שואל השאלה:
^המכשף הקסום
אני וחבר שלי הכרנו בסטיפס חחח
וכן אני לגמרי מסכימה
^המכשף הקסום
אני וחבר שלי הכרנו בסטיפס חחח
וכן אני לגמרי מסכימה
אנונימית
שואל השאלה:
rapid
אני ממש ממש מסכימה, תכלס זה ממש מדהים
rapid
אני ממש ממש מסכימה, תכלס זה ממש מדהים
אנונימית
לא יודעת לגבי זוג אבל דיברתי עם מישהו מפה איזה חודשיים וחצי ואז הוא ניתק קשר אז לא יודעת
רוחמה שולטת בצ'יס
טוב מה את רוצה את בת 112
טוב מה את רוצה את בת 112
השם סתם בצחוק
אל תגיד דברים שאתה לא יודע
הוא היה ציני^
אנונימי
באותו הנושא: