4 תשובות
לא יודעת אבל אני גם עם החלקה ואני נכנסת לים עם השיער וההחלקה בסדר
מותר להכנס ולהרטיב את השיער אחרי שלושה ימים שאת עם החומר ולא מתקלחת
בנות עם החלקה לא נכנסות לים??? מה?? ולשאלתך תשלחי הודעה לספר/ית שעשית אצלו/ה את ההחלקה ותשאלי אותה מה לעשות
שואל השאלה:
ההחלקה שלי עליי כבר יותר מחדש זה לא חדש או משהו פשוט עוד לא יצא לי להיכנס
ההחלקה שלי עליי כבר יותר מחדש זה לא חדש או משהו פשוט עוד לא יצא לי להיכנס
אנונימית
באותו הנושא: