8 תשובות
אין לי חברות בנות
גם אני
לי אין חברים, אין מה לעשות
כנ"לל
יש לי חברה אמיתית עכשיו אבל היא עזבה את העיר שאני גרה
אז אין לי ואף פעם לא היה לי חוץ ממנה
אז אין לי ואף פעם לא היה לי חוץ ממנה
מצטערת לשמוע.. אני בטוחה שמתישהו את תמצאי אנשים שטוב לך להיות איתם ושהם אמיתיים איתך, רק תנסי לחפש אותם
גם אני
גם אני
באותו הנושא: