18 תשובות
מה הקשר אבל
איך 2 הדברים קשורים? תסבול בשקט , לא היה להם אוכל נורמלי ומים נקיים ואתה בוכה פה על מסכה? איכס בושה שזה הדור שלי .
אנונימית
אין בידיוק הבדל האמת והתו הירוק גם בא בהשראת גרמניה
חוק המסיכות נועד להגן על כל הציבור ומחייב את כולם.
החוק בגרמניה על תלאי, נועד לסמן את כל היהודים, ונועד להבדיל.
שואל השאלה:
אבל אין מגפה הקורונה זה צינון קטן
אנונימי
לדעת כל המומחים יש מגפה.
זה שלדעתך זה צינון קטן, זה בעיה בתפיסת המציאות שלך.
יש קורונה, היא פשוט נוצרה ע"י הסינים מה שמסתירים מכולנו ^^
אתה צודק, אין מחקר אחד שמוכיח שמסכות מגינות, ומכריחים אותנו להשים אותן כמו רסן לכלב.

התו הירוק זה כמו האליטה הנאצית, רק הארים יכולים ללכת חופשיים ברחוב ולהיכנס לאן שהם רוצים
גם הנאצים אמרו שלהפריד את הגזעים הנחותים זה לטובת הכלל
אין מחקרים מדעיים מעמיקים, מה שמפרסמים זה מחקרים חפוזים שממומנים ע"י החברות שמפיצות חיסונים, כאשר משתיקים כל מחקר שטוען אחרת(הפתעה המחקרים האלה במימון עצמי)

מדע = הדת החדשה, כולם מאמינים בזה בלי קשר למציאות
ממש לא, ביחס לחיסונים שיצאו בתקופות רגילות, זה חיסון שנוסה על הקבוצה הכי קטנה של נסיינים, והוא לא עבר את כל השלבים.
נתנו לחיסון אישור חירום לפני שהספיקו לסיים את השלב השלישי בניסוי. ועכשיו כשמנסים אותו על כל האוכלוסיה איסוף הנתונים לקוי ביותר. ואפילו מאיימים על רופאים ומנהלי בתי חולים, שאם הם ידווחו על תופעות, הם יאבדו את פרנסתם.
אכן, החיסון הזה נראה בטוח כמו דייט עם נסראללה
טוב מחליט להתעלם מעובדות ולהיות משוגע כמו התאוריות שתיארת, בסדר זו בחירה שלך
תקרא את זה
https://we.tl/t-dlx2aoch7o

לגבי הטכנולוגיה, היא אכן קיימת זמן רב, אבל תמיד פסלו אותה על חוסר יעילות, ואף פעם לא ביצעו בה ניסויי בטיחות. כעת, פתאום יש לה אחוזי יעילות מדומיינים שלא היה לאף חיסון בהיסטוריה
תשאל כל רופא שהיה מוכן לשאת בהשלכות של לומר את האמת (לאבד את הפרנסה, את רשיון הרפואה שלו, איומים על חייו), והוא יגיד את ההיפך
מי ששאל את השאלה אתה בן אדם הזוי.. ועכשיו לתשובה.
מכריחים מסיכות מבחינה *בריאותית* אדם שלא שם מסיכה מסכן את הסובבים שלו לעומת מה שהיה בשואה ששם הכריחו יהודים ללבוש תלאי צהוב מבחינה *גזענית* בשביל שידעו שהם יהודים.. אין שום קשר בין שני הדברים בכלל.
שואל השאלה:
בגלל צינון לא שמים מסיכה
אנונימי
אתה לא הבן אדם הכי חכם בעולם.. אני לא חושב שמתים בגלל צינון. הקורונה זו מחלה הרבה יותר מוגזמת ותוקפנית מסתם צינון. מאחל לך רק בריאות, ושתפסיק לשאול שאלות מפגרות.
מי שבעד מסכות, שיביא מחקר אחד שמסכות מונעות הפצה של מחלות. זו אמונה תפלה עוד מהימים של המגפות הקודמות