התחברות
הרשמה
אני עכשיו אחרי טסט ושהטסטר יצא מהאוטו לא אמר לי כלום זה בסדר?
24 בספטמבר 2021, 09:40
טסט
רשיון נהיגה
נהיגה
4 תשובות
חושב שכן.
Minsnri
כן, הוא לא צריך להגיד לך כלום
א
אלכס (בת)
כן
Napkin
כן זה לא אומר כלום
S
Scorpio infinito
באותו הנושא:
מה זה אומר אם בן 17 הסתכל עליי ממש הרבה מהאוטו שלו עליי?
איך קוראים לשיר שכולם יוצאים מהאוטו ורוקדים?
איך קוראים לשיר שאנשים יוצאים מהאוטו ורוקדים ?
מזה אתגר הקיקי?הבנתי שזה לצאת מהאוטו ולרקוד עם השיר ....?
אני עכשיו באוטו בדרך לקנות ציוד תרגיעו אותי בבקשה כי עוד מעט אני אצטרך לצאת מהאוטו ויש מלא אנשים
אחרי כמה זמן לדעתכם אני צריך להוריד את הדגלים מהאוטו?
הצילו, עכשיו גיליתי שמישהו שיצאתי איתו לפני שנה הוא הטסטר שלי
מישהו שהיה לו טסט בנתניה והיה לו טסטר ממש מגעיל שהכשיל אותו על כלום ורוצה לשתף?
אם שכחתי לשים חגורה בחלק מהטסט (אחרי החנייה) הטסטר היה מעיר לי?
מה דעתכם על בנים שמתחילים עם בנות מהאוטו שלהם ברחוב?
מה השם של השיר הזה שרוקדים שיוצאים מהאוטו