7 תשובות
מה נורא בזה
זה יפה
זה לא כזה נורא!
תעשי מה שאת אוהבת ומה שנוח לך!
אם את אוהבת אז תהני
אם את אוהבת תקני זה לא נורא
אם את אוהבת זה שלך
זה רע רק אם לובשים חום עם חום, לבד זה מגניב
מאיפהה קניתת?
אנונימית