8 תשובות
לא קריטי
לא קריטי, עלולים להןריד לך גג נקודה שתיים על שגיאה וגם לא בהכרח
יכול להיות שהייתה לך שגיאת עיגול או שלקחת יותר ספרות אחרי הנקודה ואס לא יורידו
זה די הפרש יחסית גבוה
אולי לא דייקת במספרים בגלל זה
תלוי אם השתמשת בתשובות שלך מהסעיפים הקודמים כמו שהן או שעיגלת אותן. אם עיגלת, אז הגיוני שתצא לך קצת סטייה בסעיף האחרון.
שואל השאלה:
מורידים על זה?וכן בסעיף אחד יצא שעיגלתי במאית יותר
אנונימית
אף אחד לא מוריד על זה,
זה שגיאה בגלל שהמספרים לא שלמים אז כל אחד לוקח דיוק אחר ולכן יוצא תוצאות שונות אבל זה מספיק קרוב כדי להבין שהדרך נכונה וזה מה שחשוב
זה אומר שטעית