38 תשובות
אגואיסטית
אנונימי
ככה טעם עובד
כל מה שרשמת רק בדגש על ה"לפי דעתי"
אהבה עצמית זה חשוב .
בסוף יגיע מישהו
אולי בגלל הנרקיסיזם שלך
יכול להיות שאת באמת מושכת רצח, לא נידע לעולם
בעיה שלהם
את יותר מדי טובה להם אחותי

תתעלמי מכל החסרי ביטחון פה.
שואל השאלה:
^^^אבל נרקיסיזם זה מושך
אנונימי
אולי בעינייך, בעיני אחרים לא
שואל השאלה:
^^^אבל גם בנות לא נמשכות אלי
אנונימי
אולי עדיין לא מצאת כאלה שאת בול הטייפ שלהם, אל תיקחי ללב וזה טוב שאת אוהבת את עצמך אבל מומלץ לשמור על מינון נכון
נשמע שאת די בטוחה בעצמך אז רק תדאגי לעבוד על שיפור עצמי כי זה תמיד חשוב ובסופו של דבר זה יגיע.
מומלץ להתחיל גם עם אחרים ולא רק לחכות שיפנו אליך אם בא לך להגביר את הסיכויים למצוא מישהו.
אני אוכלת תסביכים
בשאלה למעלה כתוב אנונימית ובתשובות אנונימי
מה לשון הפנייה עבורך?
את מושלמת ועניין של טעם, כל אחד והטעם שלו, גם אני ככה
אני נמשכת אלייך רק מהדרך שבה כתבת את השאלה
אכן מאוד מוזר..
וואי מה זה סיים
אהבתי את הביטחון
מה את מתייחסת למה אחרים חושבים עלייך אני בטוחה שיש אנשים שאת חושבים שאת שווה. ובתכלס אם את חושבת שאת שווה, זה הכי לא אמור לעניין אותך האחרים, את שווה לדעתך אז את שווה נקודה .
הרבה מהגברים לא נמשכים לבנות נרקיסיסטיות יתר על המידה, זה נותן הרגשה של התנשאות ושחצנות.
גברים יותר נמשכים לבנות צנועות.
לא מכלילה.
אנונימית
יואו, אז תהפכי להיות מישהו אחר, מה הבעיה?!
אולי זה לא איך שאת נראת, אלא מה את משדרת
סיפור חיי
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^^^^^^^^^ זה she/her
לא שמתי לב בכלל שכתוב שאני זכר ולא נקבה בהגדרות לול
אנונימי
כתבו פה זה לא איך שאת נראית, זה מה שאת משדרת
וחוץ מזה את רק נערה תנשמי
זה נורמלי שילדים בחטיבה או אני מגזימה תיכוניסטים לא ימשכו אלייך רק מתחילים להבין את עולם הזוגיות
שואל השאלה:
^^^^^^^^כן אבל זאת לא הבעיה אני יודעת שאני שווה אני פשוט לא מבינה למה אחרים לא מבינים את זה גם
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^^^^^אבל גם הבנות לא נמשכות אלי
למה כולכם פה מניחים שאני הטרו-
אנונימית
חחחיחחח אני מתה על הוויב שלך ועל זה שאת אוהבת את עצמך !
אם את לא מוצאת מישהו עד גיל 40 אני את חתונה : )
זה שאת אוהבת את עצמך זה חלק חשוב,אבל יש הבדל בין זה לבין להיות אגואיסטית ונרקיסיסטית....
קחי את האהבה הזאת,תיהי שלמה עם עצמך ותשדרי את זה לעולם,תאמיני לי,את תיהי קורנת וזוהרת .
אין לך באמת איך לדעת מי נמשך אלייך,מי אוהב אותך ומי לא..
ובסוף,אין לי ספק שזה יקרה ואת תדעי..
סופש מקסים❤
שלא יבינו מה אכפת לך כוסאומו
שואל השאלה:
^^תודה בסטי אבל למה לחכות עד גיל 40 אם אפשר עכשיו?
אנונימית
באמת למה לחכות; )
שואל השאלה:
^אוי לא לא היית יוצא איתי איך אני אתמודד?
אנונימית
בת כמה את? אם אפשר לשאול.. 3>
אל תקשיבי לאף אחד, את מושלמת.. יש הרבה אנשים שלא טוב להם לשמוע שטוב לך כי הם לא שלמים עם עצמם, תמשיכי לחייך ולאהוב את עצמך
אל תלמדי או תקחי ביקורת מילדים בני 15 שלא מכירים אותך, תקשיבי לעצמך, את יודעת בדיוק כמה את שווה, ואת שווה הרבה.
חבר, זה לא קשור לכמה אתה טוב בבית ספר, זה קשור לכמה אתה אוהב את עצמך.. ברור לי שאתה לא אוהב את עצמך כי אתה רק מבקר ומפיץ שנאה עצמית.. תתן אהבה, אל תבקר את עצמך ואת הסובבים אותך, תהיה שלם עם עצמך
מה הבעיות שלכם יש לה ביטחון עצמי גבוה בדיוק ההפך ממה שיש לרוב האנשים שענו על השאלה הזו .
וזה טוב רצח ואנשים אוהבים ביטחון עצמי .
זה לא נקרא לחוש היא פשוט יודעת מה היא שווה לעומת רובכם.
אז להוריד למישהי בגלל זה. מביך שלכם .
הכל בחיים תלוי באיך שאתה מסתכל עליו, קח את השליליות שלך ושחרר אותנו, נרקסיזם זה בטחון עצמי גבוה, תלמד להסתכל על החיובי שבדברים ותן אהבה
מה נזכרתם בשאלה הזאת