15 תשובות
עם בנט כראש הממשלה הכל אפשרי
אפסיים
נמוך ושואף לאפסי..
אפסאפס
אבל עם הממשלה הזאת....
אבל עם הממשלה הזאת....
זה כבר קרה בעבר אבל אין לי מושג אם יקרה שוב.
אנונימי
תפסיקו סתם לרדת על בנט הוא הבן אדם האחרון שיסכים...
ולא אין מפלגה מספיק גדולה שבאמת מוכנה לעשות דבר כזה טיפשי
לצאת מאיו''ש זה הדבר הכי מטומטם לעשות מבחינה אסטרטגית
ולא אין מפלגה מספיק גדולה שבאמת מוכנה לעשות דבר כזה טיפשי
לצאת מאיו''ש זה הדבר הכי מטומטם לעשות מבחינה אסטרטגית
גבוהים.
לפחות חלק מהשטחים שהיום בשליטה ישראלית יצטרכו ללכת למדינה פלסטינית עתידית אם נבחר ללכת לפתרון שתי המדינות.
בגלל ש(לפחות כרגע)שאר הפתרונות שקיימים הם גרועים יותר מפתרון שתי המדינות אז כנראה שאנחנו נלך עליו.
לפחות חלק מהשטחים שהיום בשליטה ישראלית יצטרכו ללכת למדינה פלסטינית עתידית אם נבחר ללכת לפתרון שתי המדינות.
בגלל ש(לפחות כרגע)שאר הפתרונות שקיימים הם גרועים יותר מפתרון שתי המדינות אז כנראה שאנחנו נלך עליו.
גבוהים אבל כנראה לא בעתיד הקרוב
מחזק את אנוכי=אני
התשובות שלו מעולות בכל שאלה שקשורה לפוליטיקה
מחזק את אנוכי=אני
התשובות שלו מעולות בכל שאלה שקשורה לפוליטיקה
עם בנט הכל יכול להיות
אנונימית
כל מי שאומר פה שבגלל בנט יש סיכוי אתם מפגרים כי בנט הוא ימני והיה מנכל מועצת יהודה ושומרון
שואל השאלה:
אם ייתנו שטחים במוקדם או במאוחר יהיה פה הפגנות ובלאגן
אם ייתנו שטחים במוקדם או במאוחר יהיה פה הפגנות ובלאגן
אנונימית
מה זה יתנו שטחים רוב השטחים שאולי מתכננים לתת בכל מקרה בפועל כבר שלהם כמו שטחי a ו b
גרים במקומות האלה רק פלסטינים בכל מקרה והשליטה על שטחי a היא כבר של הרשות הפלסטינית במאה אחוז בלי קשר
רק על שטחי c יש בעיות כי גרים שם יהודים וגם ערבים
גרים במקומות האלה רק פלסטינים בכל מקרה והשליטה על שטחי a היא כבר של הרשות הפלסטינית במאה אחוז בלי קשר
רק על שטחי c יש בעיות כי גרים שם יהודים וגם ערבים
כמו כמעט כל דברים בנושא אתזה 50%
כמו הסיכויים שיפצלו אותנו ל2 מדינות
כמו הסיכויים שאם זה באמת יקרה תהיה עוד מלחמה מיותרת ומוות מיותר על שטח
כמו הסיכויים שאנחנו נשאר במצב הנוכחי לנצח
וכמו הסיכויים שכל המדינות השכנות שלנו יתאגדו נגדנו
ובנימה חיובית זאת לילה טוב לכולם
כמו הסיכויים שיפצלו אותנו ל2 מדינות
כמו הסיכויים שאם זה באמת יקרה תהיה עוד מלחמה מיותרת ומוות מיותר על שטח
כמו הסיכויים שאנחנו נשאר במצב הנוכחי לנצח
וכמו הסיכויים שכל המדינות השכנות שלנו יתאגדו נגדנו
ובנימה חיובית זאת לילה טוב לכולם
אין דבר כזה פלסטין. יש את רשות הפלסטיניות. אבל אני חושב שאין סיוכויים, אבל הכל יכול לקרות עם ראש הממשלה כזאת...
אנונימי
שואל השאלה:
זה שאתם מאשימים את בנט פשוט מראה כמה אתם לא מבינים כלום ושום דבר
זה שאתם מאשימים את בנט פשוט מראה כמה אתם לא מבינים כלום ושום דבר
אנונימית
באותו הנושא: