4 תשובות
שימי לב מאיזה מקום זה בא
אני בפנימייה וזה לא חיים קלים תמיד וההתחלה תמיד קשה.
שימי לב אם זה מבריחה או באמת שאת רוצה . כן פנימיות מקבלות באמצע השנה.
בכללי אני חושבת שבפנימייה זה טוב ותלוי איזה זה מאוד חשוב לדעת לאיזה פנימייה טת הולכת.
לי זה עשה רק טוב אבל אצלי זה בא גם מסיבות שהצריכו פנימייה באמת . וגם לא כל פנימייה הייתה עושה לי טוב.
אני אומרת שתחשבי עם עצמך לעומק מה הסיבה ואם זה באמת מה שיעשה לך טוב.
אני בפנימייה וזה לא חיים קלים תמיד וההתחלה תמיד קשה.
שימי לב אם זה מבריחה או באמת שאת רוצה . כן פנימיות מקבלות באמצע השנה.
בכללי אני חושבת שבפנימייה זה טוב ותלוי איזה זה מאוד חשוב לדעת לאיזה פנימייה טת הולכת.
לי זה עשה רק טוב אבל אצלי זה בא גם מסיבות שהצריכו פנימייה באמת . וגם לא כל פנימייה הייתה עושה לי טוב.
אני אומרת שתחשבי עם עצמך לעומק מה הסיבה ואם זה באמת מה שיעשה לך טוב.
שואל השאלה:
זה לא מבריחה, אני אוהבת להיות בבית
אני פשוט רוצה משהו אחר, מסגרת אחרת..
זה לא מבריחה, אני אוהבת להיות בבית
אני פשוט רוצה משהו אחר, מסגרת אחרת..
אנונימית
אז אם זה ממקום כזה זה בסדר ושוב תבדקי פנימיות אל סתם תעשי את זה מדחף. זה יכול סתם לבאס אותך. ממליצה לראות מה מעניין אותך ואיזה מסגרת מתאימה לך ופנימיים באמת יכולה לעשות טוב זה מקום חוויתי והחברים שם זה אנשים שחווים אותך במורה הכי אמיתית לי יש רק דברים טובים להגיד על הפנימייה והדרך שלי שם
אני הייתי בפנמייה וזה היה אחד הדברים הטובים שקרו לי, היה לי הרבה יותר חיי חברה כי תמיד הייתי עם אנשים מסביבי ולמדתי עצמאות ואיך להסתדר במקום זר בעצמי וגם איך להתחבר לאנשים וזה אחד הדברים שיותר פיתחו אותי וממש עזרו לי בעתיד וקשה לי לדמיין את החיים שלי בלי החוויה הזאת, בלי זה כניראה שהיה לי הרבה יותר קשה לסיים יב ולהתחיל את החיים האמיתיים, עכשיו אני גרה עם שותפים ועבדתי והלכתי לאילת רחוק מהכול בשביל לעבוד ובאמת בלי הפנמייה כול הדברים האלה כניראה היו שונה לגמרי או שבכלל לא היו קורים.
בקיצור תהליך מטורף עברתי בזכות זה וזה גם חוויה שרק ילדי פנמייה יבינו, רק אנחנו נבין את הצחוקים שלנו ואיך זה לישון עם חברות בחדר ולהכיר כול הזמן אנשים ואקשן ומדריכים ותמיכה ובאמת חוויה.
בקיצור אני בעד שתלכי, זה דורש אומץ וכול הכבוד לך על זה, לדעתי תנסי ומקווה שתיפלי על מקןם טוב ואנשים טובים וחוויה חדשה ומקסימום לא יסתדר אז את תמיד יכולה לחזור לבית בידיעה שלפחות ניסת, אבל תנסי להוריד את הפחד כי זה מוביל לדברים מדהימים. בהצלחה לך :)
בקיצור תהליך מטורף עברתי בזכות זה וזה גם חוויה שרק ילדי פנמייה יבינו, רק אנחנו נבין את הצחוקים שלנו ואיך זה לישון עם חברות בחדר ולהכיר כול הזמן אנשים ואקשן ומדריכים ותמיכה ובאמת חוויה.
בקיצור אני בעד שתלכי, זה דורש אומץ וכול הכבוד לך על זה, לדעתי תנסי ומקווה שתיפלי על מקןם טוב ואנשים טובים וחוויה חדשה ומקסימום לא יסתדר אז את תמיד יכולה לחזור לבית בידיעה שלפחות ניסת, אבל תנסי להוריד את הפחד כי זה מוביל לדברים מדהימים. בהצלחה לך :)