5 תשובות
נשמע כיף, תהני.
וכן, הגיוני לגמרי
וכן, הגיוני לגמרי
כן זה הגיוני, מבינה אותך לגמרי אתמול ישבתי עד 4 בבוקר וציירתי, סה עוזר ברמה לא הגיונית
הגיוני אם זה מה שאת אוהבת למה לא
שואל השאלה:
אני ישבתי עד שתיים בלילה וציירתי
שלשום ישבתי עד שלוש חח
דרך אגב יש לכם רעיונות לציורים
אני ישבתי עד שתיים בלילה וציירתי
שלשום ישבתי עד שלוש חח
דרך אגב יש לכם רעיונות לציורים
אנונימית
ח ח ח ח ח מזדהה איתך אני 24/7 רק מציירת
באותו הנושא: