9 תשובות
שואל השאלה:
שכחתי לשים אנונימי
לול
כן אבל בעיקרון אם ישבתם הרבה אנשים זה לא נעים לא להשאיר טיפ
אם השירות היה גרוע אז אל תביאו טיפ
אבל אם השירות היה סבבה אז נראלי גם 5 טיפ עובד
לדעתי לא
כן אבל לא נעים
בכל זאת
כן אבל לא מנומס
לא
כל עוד היה שירות שהוא לא רע, מגיע להם