6 תשובות
שואל השאלה:
כי זה מעל שנתיים שלא למדתי...
כי זה מעל שנתיים שלא למדתי...
אנונימי
אפשרי. זה מלא עבודה וליהיות ממש קשוח עם עצמך.
התעוררת קצת מאוחר, כאילו אם היית מתחיל לפני חודש זה היה יותר קל אבל עדיין.
יש שתי מועדים, חורף וקיץ, תריץ את החומר של יא ותספיק לגשת לבגרויות חורף(תבדוק תאריך כדי שזה לא יפתיע אותך, ותבקש מהרכז בגרויות בבית ספר שלך שירשום אותך) , ואח"כ תטחן את החומר של יב ותיגש לבגרויות קיץ.
ככה לפחות אני הייתי עושה את זה
התעוררת קצת מאוחר, כאילו אם היית מתחיל לפני חודש זה היה יותר קל אבל עדיין.
יש שתי מועדים, חורף וקיץ, תריץ את החומר של יא ותספיק לגשת לבגרויות חורף(תבדוק תאריך כדי שזה לא יפתיע אותך, ותבקש מהרכז בגרויות בבית ספר שלך שירשום אותך) , ואח"כ תטחן את החומר של יב ותיגש לבגרויות קיץ.
ככה לפחות אני הייתי עושה את זה
הבן זוג שלי עשה בשנה אחת כמעט את כל הבגרויות, זה אפשרי אבל דורש המון מאמץ (הוא לא גאון או משהו.. פשוט ממש רצה להצליח וגם עזרו לו ותמכו בו מהבית ספר)
תדבר עם המורים שיעזרו לך ויהיו מעורבים ככה ידעו לתמוך בך למצוא לך חומר, להשיג אנשים שילמדו איתך. אולי יש אצלכם מישהו שיכול לעזור לך לעשות סדר במה להתחיל למה הכי כדאי לגשת מתי
תדע שזה יהיה שנה קשוחה, אבל שווה את זה
תדבר עם המורים שיעזרו לך ויהיו מעורבים ככה ידעו לתמוך בך למצוא לך חומר, להשיג אנשים שילמדו איתך. אולי יש אצלכם מישהו שיכול לעזור לך לעשות סדר במה להתחיל למה הכי כדאי לגשת מתי
תדע שזה יהיה שנה קשוחה, אבל שווה את זה
כן בעצם גם אם לא למדת כלום מכיתה ז' ואתה בא שבועיים לפני הבגרות אתה יכול ללמוד הכל ובקלות
אולי להשלים חומר מכיתה יא
כל החומר החשוב לבגרות הוא רק ביא-יב
אולי להשלים חומר מכיתה יא
כל החומר החשוב לבגרות הוא רק ביא-יב
תלוי אם עברת היסטוריה מתימטיקה ואנגלית לפני שנה
כן אין הדבר העומד בפני הרצון !!!
באותו הנושא: