6 תשובות
מתי אמרו את זה
הוא נהיה מכוער בפסטיגל הוא היה יותר חתיך ומושך
היו מתים להיראות חצי ממנו
בואי אני לא מקנא בפאק בוי שחש את עצמו
הוא אף פעם לא היה יפה...
לא הטעם שלי, לא מוצא חן בעיניי בכלל. לא מבינה מה כולן מוצאות בו.
באותו הנושא: