6 תשובות
אני אישית לא עושה את זה, די מגעיל לדעתי, אבל הרעיון הוא כאילו שהם מתרשמים ממך. מבחינה חיצונית
כי לחלקם ( חלק גדול מנתניה) אין נימוסים
מי לעזאזל שוררק לבחורה ב 2021?
אחת שרקה לי, שרקתי לה חזרה והיא הייתה עם חברה שלה, חברה שלה שרקה גם, ואני צעקתי 'האא' (משהו מפגר של הערסים, לא חשוב) ו הייתי עם הגב אליהן לאחר מכן אז הן אמרו לי יחד 'מה אתה עושה פוזות בוא בוא, רוצות לדבר' בשפה שלהן 'בוא בוא אנחנו רוצות לאנ*ס אותך' האמת הן היו יפות מראה אז למה לא, אבל הייתי עסוק באימון, אז לסיום שרקתי שוב והן צחקו ושרקו הלכתי אליהן לקחתי מספר, ו השבוע הולך אליהן, אז במידה ו שרקו לך, אולי גם את הולכת לחגוג היידה ...
אני פשוט מרגיש כמו שרקנית, אפילו כמו אוגר לפעמים
אנונימי
רגע אם אני שורק לעצמי ברחוב אני נחשב נרקסיסט, גיי, או גם וגם?
אנונימי
באותו הנושא: